Servicii

CALENDAR MANAGEMENT

Ştim cât de enervant este să petreci minute în şir la telefon încercând să obţii o programare sau să faci o rezervare. Dacă mai trebuie să şi completezi un formular interminabil, să îl semnezi şi să îl trimiţi pe fax, să aştepţi confirmarea şi apoi să-ţi setezi o alarmă că să fii sigur că nu uiţi … deja ai pierdut mult timp valoros pentru compania ta. Acesta este timp mort. Este timpul neproductiv care nu numai că nu aduce valoare businessului, ci, din contră, produce pagube. Pentru că timpul înseamnă bani. Iar timpul pierdut înseamnă bani pierduţi.

De aceea ASISTENTA VIRTUALĂ face asta pentru tine, iar tu ai mai mult timp pentru a aduce valoare businessului:

  • stabilire întâlniri, programări diverse, rezervări diverse, stabilire interviuri, etc.;
  • actualizarea datelor în agenda şi crearea de alerte automate (email sau SMS).

E-MAIL MANAGEMENT

O altă activitate care consumă foarte mult timp şi care poate deveni neproductiva dacă ai de-a face cu un număr foarte mare de mailuri. Poate că nu toate sunt importante, însă cu siguranţă că îţi întrerupi activitatea ori de câte ori primeşti un mail nou şi petreci măcar 2-3 minute citindu-l şi arhivându-l.

Lasă ASISTENTA VIRTUALĂ să facă asta! Asistenta virtuală îţi citeşte mailurile şi te anunţa doar dacă e ceva urgent sau care solicită un răspuns imediat din partea ta. Dacă nu, asistenta răspunde la cele care solicita informaţii generale şi îţi face un sumar cu cele cu adevărat importante. Pe celelalte le găseşti în folderele lor atunci când ai nevoie de ele (oferte furnizori, anunţuri diverse, confirmări, etc).

  • verificare şi sortare mailuri;
  • răspuns emailuri pe subiecte generale;
  • solicitare clarificări;
  • trimitere de oferte generale;

REDACTARE DOCUMENTE

Ştii ce vrei să comunici, însă redactarea, aşezarea în pagină, crearea unui design frumos, care să capteze atenţia, toate necesită timp. Nu mai pierde timpul cu detaliile! Tu concentrează-te pe mesaj şi ASISTENTA VIRTUALĂ se concentrează pe design!

  • redactare documente diverse folosind Word şi Excel;
  • realizare prezentări PowerPoint;
  • întocmire ofertă;
  • transcriere documente;
  • corectare documente.

ACTIVITATI ONLINE

Prezenţa pe internet este crucială în mediul de business actual. Site-ul tău este actualizat cu noile oferte, promoţii, campanii? Răspunzi prompt solicitărilor online? Businessul tău are prezenţă pe siturile de socializare? Indiferent de răspuns, aceste activităţi necesită timp. Las-o pe ASISTENTA VIRTUALĂ să se ocupe pe ele!

  • actualizare conţinut site – postare oferte, descrieri produse;
  • interacţionare online cu clienţii;
  • crearea de noi intrări (întrebări & răspunsuri) în categoria “FAQ” pe baza solicitărilor de la clienţi;
  • postari pe Facebook, Twitter – pe teme date;
  • postare ofertă pe diverse situri de specialitate;
  • postări pe forumuri de specialitate;
  • înscrierea firmei în diverse directoare de business;
  • monitorizare concurenţă.

CAUTARE INFORMATII

Găsirea de informaţii este o activitate care consumă foarte mult timp, indiferent de subiectul căutat, însă este inerenta oricărui business. Este important să găseşti informaţiile însă şi mai important este să le foloseşti. Aşa că lasă ASISTENTA VIRTUALĂ să le găsească şi tu începe să le foloseşti!

 

  • căutare de informaţii pe teme diverse;
  • shopping online.

ARANJAMENTE CALATORIE

Orice călătorie începe cu un singur pas. Şi acela este planificarea. Planificarea necesită timp, dacă vrei ca totul să decurgă perfect – deplasarea, cazarea, serviciile la destinaţie, petrecerea timpului liber.

ASISTENTA VIRTUALĂ se ocupă de toate detaliile. Studiază ofertele şi ţi le prezintă pe cele care îndeplinesc toate condiţiile solicitate, face rezervările, îţi trimite documentele. De asemenea, studiază destinaţia şi îţi prezintă opţiunile de petrecere a timpului liber. Şi dacă întâmpini dificultăţi la destinaţie, este aici pentru a te ghida spre rezolvarea problemelor.

  • rezervări bilete de avion;
  • rezervări hoteliere;
  • aranjamente transfer aeroport – hotel – aeroport;
  • stabilire întâlniri externe;
  • documentare asupra destinaţiei;
  • organizare tururi private;
  • asistenţă pe perioada călătoriei.

ALTE ACTIVITATI

  • organizare evenimente;
  • aprovizionare birou;
  • plăţi diverse;
  • instalare programe;
  • redactare şi publicare anunţuri;

 

Cu siguranţă mai sunt şi altele. Fiecare business are particularităţile lui. Dacă sunt anumite taskuri de care ai vrea să ne ocupăm, scrie-ne şi vom găsi o soluţie.

ASISTENTA PERSONALA

  • căutare de informaţii diverse;
  • remindere zile de naştere ale prietenilor, rudelor;
  • căutare opţiuni de cadouri pentru familie şi prieteni;
  • rezervări diverse;
  • lista poate continua … posibilităţile sunt nelimitate – suntem aici pentru a-ţi face viaţa mai frumoasă!;

 

Cu siguranţă mai sunt şi altele. Fiecare business are particularităţile lui. Dacă sunt anumite taskuri de care ai vrea să ne ocupăm, scrie-ne şi vom găsi o soluţie.

Top